Verkkokauppa olennaiseksi osaksi kehittyvää liiketoimintaa

Osaavana teknologiakumppanina siivitämme Sinituote-verkkokaupan lentoa.

Tutustu ratkaisuihimme

Sinituote Oy

SINI-konserni on suomalainen perheyritys, joka on toiminut jo yli neljännesvuosisadan ajan ja laajentunut vuosien myötä voimakkaasti. Konsernin kulutustavarayksiköt ovat Sinituote Oy ja Rörets Industrier Ab. Sinituote Oy tytäryhtiöineen muodostaa Pohjoismaiden johtavan siivousväline-, vaatehuolto- ja autonhoitotarvikealan konsernin.

Lisäksi konserniin kuuluu tärkeänä osana kuopiolainen Junttan Oy, joka on maailman johtava hydraulisia paalutuskoneita valmistava yhtiö. Myös kotimaisia laatuhuonekaluja valmistava Lundia Oy on osa konsernia.

Asiakkuus

Yhteistyö Sini-konsernin kanssa on jatkunut useiden vuosien ajan, ja laajentunut Sinituotteen edistyksellisen verkkosivuston pystytys- ja kehitystöistä myös konsernin muiden yhtiöiden verkkosivustojen kehittämiseen.

Innovatiivisilla ja laadukkailla teknologisilla ratkaisuilla ja niiden jatkuvalla kehitystyöllä Sinituotteen verkkokaupasta on tullut menestys ja tärkeä osa Sinituotteen liiketoimintaa.

Yhteistyö

  • Verkkokaupan tuotanto ja kehittäminen
  • Konversio-optimointi ja jatkuvan kehityksen malli
  • Integraatiot toiminnanohjausjärjestelmään (ERP)

Ratkaisujamme

Toiminnanohjausjärjestelmään integroitu kauppapaikka Sinituotteille

Asiakas halusi kehittää Sinituote.fi-verkkosivusta modernin kauppapaikan, joka palvelee tehokkaasti sekä sivuston käyttäjiä että yrityksen myyntitoimintoja. Toimitimme räätälöidyn WordPress-ratkaisun, joka mahdollistaa laadukkaan sisällön julkaisun, verkkokaupan sekä integraatiot useisiin asiakkaan käyttämiin järjestelmiin, kuten toiminnanohjausjärjestelmään ja maksurajapintaan.

Verkkoekosysteemin yhdenmukaistaminen: verkkosivuston siirto WordPress-alustalle

Asiakas halusi siirtää sille kuuluvan autojenhoitotuotebrändi KUNGSin monikielisen verkkosivuston Drupal-alustalta WordPress-alustalle ja samalla tuoreuttaa sivuston rakenteen, sisällöt ja toiminnallisuudet. Vanha sivusto käytiin läpi, ja sivuston rakenne uudistettiin ja toiminnallisuuksia kehitettiin uudelle sivustolle. Vanhan sivuston sisällöt päivitettiin yhteistyössä asiakkaan kanssa, eri markkina-alueiden edustajien myötävaikutuksella.