Oman tuotemerkin verkkosivusto
Asiakas halusi yrityksen omille maalaustyövälineille, CEL-tuotteille, dedikoidun viestintäkanavan. Sivuston tehtäväksi määritettiin palvella paitsi tuotteiden loppukäyttäjiä myös myyjiä ja jälleenmyyjiä.
Bureau Little Oy Laivurinkatu 39 C, 00150 Helsinki
Kehityshakuiseen liiketoiminnan tukemiseen verkossa liittyy monia eri puolia. Meillä on ilo olla asiakkaan tukena tekemisen eri vaiheissa mahdollisuuksien kartoittamisesta toteutukseen ja tulosten seurantaan.
Perinteikäs porvoolainen perheyritys C.E. Lindgren on panostanut voimakkaasti liiketoiminnan verkkonäkyvyyden kehittämiseen. Erikoisharjaratkaisuja, maalauksen ja rakentamisen työvälineitä sekä muovimäkituotteita valmistava ja toimittava yritys on tunnettu ja luotettu tavarantoimittaja niin Suomessa (työvälineet, erikoisharjat) kuin ulkomailla (muovimäkituotteet).
Asiakkaan ilmettä ja verkkoympäristöä on kehitetty läheisessä yhteistyössä jo pitkään. Edelleen monimuotoistuvan verkkoekosysteemin kehittäminen jatkuu, ja yhteistyöhön on tullut mukaan myös muita alueita, kuten hakukonemainonnan suunnittelu ja toteutus. Verkkonäkyvyyden kehittämisestä on tullut olennainen osa liiketoiminnan kehitystä.
Asiakas halusi yrityksen omille maalaustyövälineille, CEL-tuotteille, dedikoidun viestintäkanavan. Sivuston tehtäväksi määritettiin palvella paitsi tuotteiden loppukäyttäjiä myös myyjiä ja jälleenmyyjiä.
Asiakas halusi uudistaa sekä rakennustyövälinetuotebrändinsä E. Vuorion että muovimäkituotebrändinsä Eversliden verkkosivustot. Molemmilla sivuilla on käytössä useita kieliversioita.Little avusti asiakasta paitsi sivustojen teknisessä tuotannossa myös sisältöjen uudelleen järjestelyssä ja kehittämisessä uudelle alustalle. E. Vuorion sivustolle rakennettiin kattava tuotekategorisointi sekä verkkokauppavalmius. Everslide-sivustolla tärkeää oli esitellä paitsi edistykselliset tuotteet myös referenssit ja agentit.
Asiakas halusi uuden verkkosivun, jonka avulla voitaisiin kertoa yrityksen edustamista brändeistä ja tuotteista sekä saada lisää yhteydenottoja myyntiin. Asiakkaalle oli tärkeää, että verkkosivusto palvelee käyttäjää kolmella kielellä.
Tavoitteena oli hakea liideihin laatua eikä määrää, joten markkinatilanne kartoitettiin, ja haku-/avainsanat sekä kuukausibudjetti määritettiin uudelleen liiketoimintayksikkökohtaisesti. Uudelleen määritetyn ja toteutetun hakukonemarkkinoinnin avulla asiakas on saanut laadukkaampia liidejä, myös uusilta maantieteellisiltä alueilta.
Asiakas halusi ottaa yrityksen hallinnoimat brändit paremmin haltuun, uudistaa niitä ja määrittää niille käytön ohjeistukset. Asiakkaalle toteutettiin ensin C.E. Lindgren -emobrändin uudistus. Logo ja värimaailma samoin kuin paperisto uusittiin ja asiakkaalle luotiin brändiohjeistus. Emobrändin uudistuksen jälkeen työstettiin maalausvälinetuotemerkki CELin ja työvälinetuotemerkki Vuorion brändejä.